24 novembris, 2015

Zīmēšanas piederumi - Viss, kas jums nepieciešams, lai sāktu

 

 

Zīmuļi

  Vispirms  runāsim par zīmuļiem. Kā jau zināms zīmulis ir rakstāmrīks, kas veidots no apvalka koka caurulītes veidā un grafīta serdeņa (grifeles). Pigments varētu būt krāsā, pastelis, ogles vai grafīta. Šoreiz runāšu par grafīta zīmuļiem. Grafīta zīmuļi ir pieejami daudzās dažādās pakāpēs, sākot no 9B (mīkstākais)

 Ir daudz dažādu zīmuļu zīmoli. Es izmantoju Derwent zīmuļus. Visu zīmuļu komplektu nepērku, jo manuprāt ir daudzi lieki. Es izmantoju šadas 5 pakāpes zīmuļus, 7B, 3B, B, HB, 2H. 

  Zīmēšanas skicēm izmantoju divus 5mm mehāniskos zīmuļus. Viens zīmulis ir piepildīts ar 2B grafīta un otrs mehāniskais zīmulis  ar HB.

 

 Zīmēšanas papīrs


Es domāju ,kad zīmēšanas papīrs ir tikpat svarīga kā zīmuļi. Bet tā kā es neesmu atradusi, kas patiešām būtu izcils papīrs, tad par šo tēmu neko nevaru uzrakstīt. Ja ir kāds kurš zin droši rakstāt komentāros.


Smērēšanai

 
Es izmantoju dažādus smerēšanas rīku, estompe jeb papīra zīmuli. Tā kā es nezinu kā pareizi latviski sauc (
Blending Stumps), tad es to uztaisīju pati. Vates kociņus. 

 

 Dzēšgumijas

 
  Kad gadijušās kļudas nepieciešams izmantot dzēšgumiju. Mana iemīļotākā dzēšgumija ir ogles, bet izmantoju arī parastajam zīmulim,
to var samīcīt kā plastilīnu un izveidot sev vēlamo formu kādu jums vajag.  

 

 

 

 

 

 

 


  

 

 

  Otra dzēšgumija ir mīkstā dzēšgumija piemērota grafīta zīmuļu un sauso pasteļu dzēšanai.

Trešā dzēšgumija mehāniska dzēšgumija TOMBOW MONO ZERO, taisnstūra. 
Izmērs 2.5 x 5 mm




Nav komentāru:

...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...